poniedziałek, 15 czerwca 2009

metamorfozy sławnych,prowokacja,poszukuję,i kilka innych.



HEJ!

przepraszam za tak długą nieobecność,brak czasu poprostu.


maaaaam pomysł na dłuuuugą notkę a więc zaczne ją pisać.


Ale jeszcze zanim przejdziemy,chciałam pogratulować agamng pierwsze miejsce na CG,gabisi9 piąte i keirze-v któreśtam. ^^ ; *



PROWOKACJA?


CÓŻ,SKĄPO UPRANA DZIEWCZYNA I WALI TAKIE TEKSTY,niczym napalona hot 16. Aż szkoda słuchaćczytać czy cokolwiek. Przeprasszam osobę która mi o niej powiedziała,ale musialam! bo na stardoll coraz więcej ludzi przeklina i rboi takie różne rzeczy.


METAMOFOZY GWIAZD! {kolejność = przed/po}




gabisia9 - nie podobał mi się kolor ust. I jak to ja musiałam zmienic już wszysto.



Keira-v - ta kobieta działa mi na nwery,a jej dollka jest ohydna.







obie panie łączy ta sama fryzura i sława. ;)





POSZUKUJĘ!





mam prośbę,poszukuję kilkunastu rzeczy ale pokażę te trzy tylko,może innym razem dam więcej. BARDZO ZALEŻY mi na tym,żeby je mieć. Na bazarku s.ą,ale ceny koszmarne. ;D kupię do 10sd.Poszuuję też Twiggy bag za którą mogę dać do 20sd. miałam dodać do notki jeszcze stardollowy szok i mój projekt który mogę jeszcze zrobić. {znajduje się na początku:)} uff,zmęczyłam się. ide jeśćmakaron z jagodami,sija!




1 komentarz: