poniedziałek, 27 lipca 2009

stary stardoll.

widze że nikt nie chce mojej tuniki?;( trudno,będę ją mieć. wartościowa jest.


Znalazłam u siebie coś fajnego,a mianowicie screen starego stardolla. (: jak mialam prawie 900sp. Kiedyś doostawało się stardollary za nagrody,a superstar dawało 95sd. Czasami tez byly promocje,i za jedno doladowanie dostawalo się 95sd+95sd. ;) teraz tez by się coś takiego przydało. ;-))



że screen taki a nie inny. ((; na drugim obrazku miałam 1992sp. :)

od tamtego czasu niewiele się zmieniło,doszła tylko jedna ikonka obok pieniążków i troche zmian w apartamencie. ;) Przeraża mnie moja stara doll,omg. ;o


2 komentarze:

  1. też mam screena ale z siostry konta i jak wyglądał stary chacik xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście wole stary Stardoll bo DKNY było za darmo a teraz sprzedałam kapelusz za 19sd :)
    Stardoll sie pogorszył i tyle.

    OdpowiedzUsuń