niedziela, 10 maja 2009

Konkurs stardollowy!

Witajcie czytelnicy!
Poszukujemy 16 kandydatek. Potrzebne są one do konkursu na Miss Stardoll !
Jeśli chcesz się zgłosić napisz w komentarzu coś o sobie wraz z zainteresowaniami (razem ok. 10 zdan). Jury(Myszka_95,mrowka96,Qba5000,chomikowa,wirginka,ste_95) wybierze te kandydatki.
W tym konkursie nagrodą jest reklama na minimum 2 blogach ,40$ i sesja zdjeciowa na komputerze i oczywiście Tytuł Miss Stardoll!
Jeśli nie załapiesz się na 1 edycję!Nie Martw się będzie 2!

3 komentarze:

  1. Hej :) jestem karolina :) pszyszłam na swiat 28 maja 95r moje zycie nie zabardzo dobrze sie rozpoczelo ;( gdyz zachlysnelam sie mlekiem matki i moglam sie udusic :( lecz wszystko sie dobrze skonczylo :) Mam teraz 14 lat jestem zdrowa i ciesze się pelnia zycia. Moją ogromna pasją są Zdjecia. Nie ruszam sie nigdzie bez aparatu :) Nawet drzewo moze byc dla mnei czyms extra :) kocham mode i castingi :) chodze na rozne lecz nie zawsze udaje mi sie przejsc ale zawsze ide do przodu i poprawiam bledy :) kocham caly moj swiat nie zwazajac na te zle strony :) pragne byc modelka i miec wlasny magazyn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej =)
    Jestem Weronika i mam 13 lat.Mieszkam w pięknym lecz bardzo zanieczyszczonym mieście,w naszej stolicy Warszawie.Interesuję się modą.Czytam wszyskie magazyny.W przyszłości chciałabym zostać projektantką mody i mieć swój własny dom mody ale to raczej nie możliwe.Chodzę do szkoły muzycznej i myślę też o karierze piosenkarki.Taniec także spawia mi przyjemność-tańczę hip hop xD
    To tyle o mnie hehe ;P
    Pozdrawiam ;*
    xXxWeronisia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!!!
    JEstem Roksana...MIeszkam w Gorzowie Wlkp.
    Chciałam by w przyszłości zostać modelką..O zapomniałam przypomnieć że mam 12lat.Więc jak wspomniałam chcem być modelką narazie brakuje mi 4 lat aby występować w pokazach więc narazie na stardoll chce xdd.Często tutaj wchodze na stardoll i na ten blog.Mam psa Yorka z którym często się bawie.Jest śmieszny..Lubię też czytać książki zwłaszcza o problemach nastolatek..Próbowałam sama napisać ksiązkę pt "NIe bądz taka"" xdd ale uznałam że to jest głupie i wogóle teksty jakieś nie wiem z kąd..Staram się być sympatyczna w rzeczewistości i na stardoll.
    Chodze na grę na pianinie już gram 7 lat i podoba mi się to.Tancze też w zespole hiphopowym i trenuje taniec towarzyski..Myślę że to wystarczyy
    narka
    roksanamacz

    OdpowiedzUsuń