piątek, 8 maja 2009

kopiara music- ! niewiarygodne!

Cześć! jestem nową współautorką bloga. ;) jaka-gwiazdka!

chciałam pokazać wam otóż,coś nieprawdopodobnego!

Światem rządzą kopiary! Dzisiaj znalazłam jednej przykład.

Znacie może jedną z projektantek która dawno juz nie robila zadnych projektów? nie jaka Music-?

tak? a kojarzycie jej bluzkę z pomarańczem i sokiem i napisem 'MOM?'? mam ją w swojej szafie.

Dzisiaj na starbazarku ZNALAZŁAM PODRÓBBĘ TEJ BLUZKI! zrobiła ją jakaś angelbabe66 !

szok! orginał oczywiście i tak jest lepszy, a podróbę zaliczam do nieudanych. oto screen!
Po prawej znajduje się ogrinał! niewiarygodne. ;o
dora,spadam już. Jutro coś napisze,bo screenów mam dużo. (:
chcem się podzielić. Moje notki nie bdą zawierać spolerów ani zmian na stardoll.
Będą zawierać nietypowe screeny apartamentów,lalek,ciuchów,błędów,starazaru! ;*
dobra,sija!a i poprosiłabym,o nie kopiowanie screena o zapomnialam podpisać! ;D
i Kocham Karolinę,Kubę i Jagódkę. ;*******

1 komentarz:

  1. www.gazeta-glamour.blogspot.com ! pierwsza w polsce GAZETA stardoll :) zapraszam juz w sobote 1 wydanie:)

    OdpowiedzUsuń